Tip 1: Breng hen via e-mail op de hoogte

In een e-mailhandtekening staat vaak een telefoonnummer. Zorg ervoor dat u bij dit nummer toelicht waarom u liever zo min mogelijk telefonisch contact wilt met de klant. Zo is hij/zij meteen op de hoogte van uw situatie én wordt hij of zij hier bij elke e-mail aan herinnerd.

Tip 2: Informeer via de website

Laat de klant duidelijk weten hoe hij of zij contact met u kan opnemen. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om helemaal geen telefoonnummer op de website te plaatsen. Zolang u dan maar goed duidelijk maakt hoe men wél met u contact kan opnemen.

Tip 3: Proactief tijdens een persoonlijke afspraak

Vertel tijdens een afspraak rustig hoe uw situatie in elkaar steekt. De klant zal waarschijnlijk begrip tonen en het voelt voor u prettiger, want u hoeft zich niet opgelaten te voelen als u eens om herhaling vraagt.

Hoorhulpmiddelen bij Lapperre hoorcentra

Hebt u gehoorverlies en vindt u het lastig om met uw klanten te communiceren? Bij Lapperre hebben we een breed gamma hoorhulpmiddelen die een uitkomst kunnen bieden voor gehoorproblemen op de werkvloer. Bent u benieuwd welke oplossing het best bij uw situatie past? Maak vrijblijvend een afspraak in één van de Lapperre hoorcentra.